ΑΓΡΟΤΙΚΑ · ΠΟΙΗΣΙΣ

Ὁ ἥλιος σὰν ἐρώτησεν

ιζ΄

Γιώργη μου πάψε τὸν καπνὸ ποὺ σοῦ χαλᾶ τὰ στήθια
καὶ λέγε μου τὸν πόνο σου νὰ σὲ παρηγορήσω,
κι ἂν βγεῖ μιλιὰ ἀπ’ τὸ στόμα μου αὐγὴν νὰ μὴν φωτίσω.

-Στὴν Σμύρνη ἐμπρός μου σφάξανε τοὺς τρεῖς λεβεντογιούς μου,
σὰν τὸ κεράκι στὸ βοριᾶν σβήστηκ’ εὐθὺς ὁ νοῦς μου.
Μὰ σ’ ὅλους τὸ καμώθηκα, ἥλιε μου, πὼς χαθῆκαν,
τάχατες πὼς χωρίσαμεν, σ’ ἄλλο βαπόρι μπῆκαν.
Κι ἀφοῦ σ’ ἄνθρωπο δὲν μπορῶ νὰ εἰπῶ τὴν μαύρη ἀλήθεια,
τὴν κουβεντιάζω τοῦ καπνοῦ ποὺ μοῦ χαλᾶ τὰ στήθια.

Ἀπαντῆστε

